کیبورد گیمینگ Red Dragon مدل K631 BRW RGB

تومان2.970.000

ناموجود

اشتراک گذاری:

معرفی محصول

  • نوآوری متحول کننده ای با سوئیچ های 99.8%TRUE HOT-SWAP سازگار با صفحه کلید با قابلیت تعویض عالی اکنون در دسترس است. طراحی منحصر به فرد ساختار سوکت باعث می شود که سوئیچ نصب شود و لرزش کمتری داشته باشد.
  • اتصال 3 حالته – مجهز به فناوری اتصال سه حالته نوآورانه Redragon، با سیم USB-C، حالت های بی سیم BT 3.0/5.0 و 2.4Ghz که باعث می شود تجربه کاربر در همه زمینه ها به سطح دیگری ارتقا یابد.
  • سوئیچ های قرمز قابل تعویض عالی – تقریباً با همه انواع سوئیچ موجود در بازار بدون توجه به 3 پین یا 5 پین قابل تعویض داغ. سوئیچ های مکانیکی خطی پایه و آرام و حرکت کلید نرم، ثبت هر کلیک را آسان می کند. اصلاح یا به روز رسانی آن با اولویت دلخواه شما آسان است، نیازی به تحقیق در انجمن نیست.
  • با Groovy RGB – حداکثر 20 حالت از پیش تعیین شده نور پس زمینه توسط خود صفحه کلید آزاد است. روشنایی و سرعت جریان نیز قابل تنظیم است. حالت جدید همگام‌سازی موسیقی شگفت‌انگیز، حال و هوای دیسکوتک رومیزی شما را روشن می‌کند، نمایشی کاملاً سبک برای غوطه‌ور شدن.
  • نرم افزار حرفه ای پشتیبانی می شود – گزینه های خود را با استفاده از نرم افزار موجود برای طراحی حالت ها و جلوه های جدید خود گسترش دهید. ماکروها با کلیدهای مختلف یا میانبرهای مختلف برای کار و بازی کارآمدتر.
  • صفحه کلید را به درستی روی دسکتاپ خود قرار دهید و دیگر راه های کج و معوجی برای صرفه جویی در فضای ماوس نداشته باشید، ماوس شما دیگر هرگز به صفحه کلید برخورد نمی کند. از تکان دادن ماوس بدون هیچ نگرانی لذت ببرید و به سراغ Team Kills بروید.
وزن 855 گرم
برند

Red Dragon

نوع اتصال

با سیم

رنگ

مشکی و قرمز

نوع سوئیچ

مکانیکال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیبورد گیمینگ Red Dragon مدل K631 BRW RGB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اینکه بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید باید وارد سیستم شوید.

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
کیبورد K631 BRW RGB

کیبورد گیمینگ Red Dragon مدل K631 BRW RGB