کیبورد گیمینگ Keychron مدل K2 Pro Hot-Swappable Red Switch

تومان9.700.000

ناموجود

اشتراک گذاری:

معرفی محصول

  • صفحه‌کلید مکانیکی سفارشی بی‌سیم Keychron K2 Pro QMK/VIA با نور پس‌زمینه RGB به هر کسی اجازه می‌دهد تا از طریق VIA به هر کلید یا دستورات ماکرو بر روی چیدمان فشرده 75 درصدی خود مسلط شود، این کیبورد هم برای ویندوز و هم برای macOS گنجانده شده است، و کاربران می‌توانند با هر MX تعویض کنند. سوئیچ مکانیکی در یک نسیم با توجه به اینکه 2±0.4 میلی متر قبل از سفر و نیروی عملیاتی 45 ± 10gf، سوئیچ های قرمز Keychron K Pro از قبل نصب شده اند، یک احساس خطی خوب را نشان می دهد.
  • سوکت‌های K2 Pro با قابلیت تعویض گرم روی PCB نصب شده‌اند، بنابراین می‌توانید هر سوئیچ K2 Pro را با تقریباً تمام کلیدهای مکانیکی 3pin و 5pin MX موجود در بازار (از جمله Cherry، Gateron، Kailh، Panda، و غیره) بدون لحیم کاری. همچنین تثبیت‌کننده‌های پیچ‌دار نصب‌شده روی PCB برای تجربه تایپ نرم‌تر با لرزش کمتر در کلیدهای بزرگ مانند نوار فاصله، شیفت، اینتر و پس‌اسپیس یکپارچه شده است. Keychron K2 Pro همچنین از تثبیت کننده های PCB پیچی شخص ثالث پشتیبانی می کند.
  • می‌توانید K2 Pro را با حداکثر 3 دستگاه به‌صورت بی‌سیم از طریق بلوتوث پایدار Broadcom 5.1 برای انجام چندوظیفه‌ای بی‌وقفه در لپ‌تاپ، تلفن و تبلت خود متصل کنید. به سرعت بین آنها جابجا شوید و با مک و ویندوز کاملاً سازگار است. یک اتصال سیمی قابل اعتماد USB Type-C نیز در صورت نیاز در دسترس است.
  • با پشتیبانی QMK ​​و VIA، می‌توانید به سادگی K2 Pro را با کابل به دستگاه خود متصل کنید، کلیدهای مورد علاقه یا دستورات ماکرو خود را بکشید و رها کنید تا هر کلیدی را که می‌خواهید در هر سیستمی (macOS، ویندوز یا لینوکس) دوباره نقشه‌برداری کنید.
  • K2 Pro با نمایه منحصربفرد OSA ما (پروفایل OEM با زاویه کروی) با درخشش بدون نور پس‌زمینه از طریق PBT دو شات ارائه می‌شود که هدف آن ایجاد احساس راحت‌تر در نوک انگشت با مقاومت عالی در روغن برای استفاده طولانی‌مدت است. با بیش از 22 نوع تنظیمات نور پس زمینه RGB، RGB رو به جنوب برای روشن کردن بهتر نور پس زمینه صفحه کلید از زاویه تایپیست طراحی شده است.

 

وزن 1300 گرم
ابعاد 39,09 × 16,21 × 5,31 سانتیمتر
برند

Keychron

نوع اتصال

با سیم و بلوتوث

رنگ

مشکی

نوع سوئیچ

مکانیکال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیبورد گیمینگ Keychron مدل K2 Pro Hot-Swappable Red Switch”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اینکه بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید باید وارد سیستم شوید.

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
کیبوردK2 Pro Hot-Swappable Red Switch

کیبورد گیمینگ Keychron مدل K2 Pro Hot-Swappable Red Switch