کیبورد گیمینگ Keychron مدل Q8-(C2-C3) QMK

تومان13.732.000

ناموجود

اشتراک گذاری:

معرفی محصول

  • کیبورد Q8 با بدنه ماشینکاری شده آلومینیومی 6063 CNC، آنودایز و سندبلاست و بیست و چهار فرآیند تولید ایجاد شده است. یک کیفیت ساخت واقعی محکم، سنگین و درجه یک.رمزگذار چرخشی ممتاز که برای افزایش گردش کار خلاقانه شما طراحی شده است، به شما امکان می دهد کلیدها و ماکروهای مورد علاقه خود را از طریق نرم افزار نوآورانه VIA به راحتی شخصی سازی کنید. دکمه را به کلید یا دستورات ماکرو دلخواه خود مانند بزرگنمایی/کوچک کردن، تنظیم روشنایی صفحه، اندازه قلم مو، تیرگی، حجم صدا، انتخاب کلیپ های ویدیویی یا عکس ها، یا رنگ نور پس زمینه سفارشی کنید.
  • طراحی واشر حس تایپ خوب و انعطاف پذیر و صدای تایپ رضایت بخشی را به برد ارائه می دهد. علاوه بر واشر روی صفحات، Q8 دارای پدهای سیلیکونی بین قاب های بالا و پایین است تا به میزان قابل توجهی رزونانس صدا بین فلزات را کاهش دهد و صدای فلزات ضربه خورده را کاهش دهد.طراحی پیچ به داخل، پایداری را افزایش می دهد و تغییرات و ارتقاء را آسان می کند. ساخت دقیق تر تثبیت کننده های با روکش نقره پایدارتر و لرزش کمتری ایجاد می کند. تجربه تایپ با کلیدهای بزرگ (نوار فاصله، شیفت، ورود، حذف) پایدارتر و روان‌تر است و صدای تق تق به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. Q8 همچنین از تثبیت کننده های شخص ثالث از جمله Cherry یا Durock پشتیبانی می کند.
  • یک ویژگی منحصربه‌فرد RGB که در آن LED‌ها در پایین سوئیچ قرار دارند تا در بالا، که باعث می‌شود آنها روشن‌تر به نظر برسند زیرا رو به تایپ هستند. همچنین برای PBT، پروفایل Cherry و کلیدهای غیر درخشنده که برای کلیدهای سفارشی محبوب هستند، خوب است.
وزن 1820 گرم
ابعاد 35,8 × 13,6 × 3,1 سانتیمتر
برند

keychron

نوع اتصال

با سیم

رنگ

مشکی

نوع سوئیچ

مکانیکال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیبورد گیمینگ Keychron مدل Q8-(C2-C3) QMK”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اینکه بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید باید وارد سیستم شوید.

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
کیبورد Keychron-Q8

کیبورد گیمینگ Keychron مدل Q8-(C2-C3) QMK