تصویر جدید بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater منتشر شد. کونامی در جدیدترین قسمت از سری برنامههای Metal Gear – Production Hotline، اطلاعات جدیدی درباره بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، که نسخه بازسازی شدهی Snake Eater است، به اشتراک گذاشت. تیم سازندگان بازی در این برنامه، تریلر جدیدی از رویداد اخیر ایکس باکس را به نمایش گذاشت و دوباره به ویژگیهای تازهای مانند تغییرات در سیستم آسیبپذیری در مبارزات و استایل متفاوت کنترل بازی پرداختند.
بر اساس این اطلاعات، نسخه بازسازی شده بازی شامل یک سیستم جدید آسیب پذیری در نبردها خواهد بود که به این معناست که برخی ضربات و جراحات ممکن است زخمهایی دائمی بر جای بگذارند. یکی از ویژگیهای جدید دیگری که در این برنامه معرفی شد، منوی Camouflage بازی است که تغییراتی را به همراه دارد. اکنون امتیازات مربوط به هر گزینه استتار در یک فهرست نمایش داده میشود و توضیحات آنها در یک باکس اختصاصی زیر تصویر شخصیت Snake قرار دارد. بازیکنان همچنین قادر خواهند بود با فشار دادن کلیدهای L1/LB و R1/RB بین یونیفرم ها و حالت های مختلف استتار جابهجا شوند. قبلاً برای تغییر حالت استتار باید از منو خارج میشدیم تا گزینهی جدیدی را انتخاب کنیم. علاوه بر این، یک نمای مدل جدید برای نمایش جراحات و استتار Snake از نمای نزدیکتر نیز در بازی موجود خواهد بود. به طور کلی، یکی از مهمترین تغییرات در نسخه بازسازی شده نسبت به نسخه اصلی، بهبودهای گرافیکی است.
با اینکه نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به لطف استفاده از آنریل انجین 5 دارای ارتقای بصری چشمگیری است، تیم سازنده سعی کرده تا تجربهای وفادار به نسخه اصلی را ارائه دهد. یکی از جذابترین ویژگیهای این نسخه، سیستم آسیب و جراحت پویا و واقعگرایانه است که جراحات از کبودیهای سطحی تا زخمهای عمیق گلولهها را بهطور واقعی و در زمان واقعی نمایش میدهد و لباسهای اسنیک در مبارزات دچار فرسودگی و پارگی میشوند. برخی جراحات حتی ممکن است زخمهای دائمی بهجای بگذارند که نشاندهنده ماجراجوییهای خاص شخصیتها در داستان خواهند بود. این بازی برای عرضه روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، و ایکس باکس سری ایکس| سری اس در سال جاری برنامهریزی شده است، اما هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده و شایعات به احتمال تعویق آن تا سال ۲۰۲۵ اشاره کردهاند.